دلم.....

♀دختر ساده...♀

دلم.....

دلــــم بالــکنی می خواهـــد رو به شهـــر...
 
و کمی بـاد خنکــــ و تاریکـــــی ...

یکــــ فنجان بــزرگــــ قهوه ...

یکـــ جرعه تــو ...

یکــــ جرعه من ...

و سـکوتـــی که در آن دو نگـــاه گـــره خـــورده باشـــد ...

بی کلام... میـــــدانی...!؟

دلــــم یک "من" می خواهــد بـــرای تــو...

و یک "تــو" تـــا ابــــد بــرای من ...
 

 



نظرات شما عزیزان:

:(
ساعت14:40---26 آذر 1392
سلام واقعا فوق العاده بودددددددد مثل همیشه آپممممممممم عزیزم نظر یادت نره
پاسخ: مرسی عزیزم.... آپت هم عالی بود...


kasra
ساعت21:04---25 آذر 1392
سـلـام دوسـت عـزيـز . وب نـايـسـي داري . مـمـنـون از ايـن كـه بـه وبـم اومـدي و ردپـاتـو بـرام گـذاشـتـي . لـيـنـكـي شـمـا بـازم بـيـايـن تـابـعـد .....


پاسخ: ممنون لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 25 / 9 / 1392برچسب:, ساعت 20:49 توسط ♥ÐØΚΗτã®É ŠÃÐê♥ |